dissabte, 24 de març del 2012

COMPAREM LA LLET DE COLORS AMB LA TEMPERA


PINTEM AMB PINTURA DE L’EXPERIMENT DE LA LLET DE COLORS I AMB PINTURA DE TÈMPERA
(QUINES DIFERENCIES OBSERVEM AMB LES DUES PINTURES?)
-         “UN ÉS MÉS CLAR I L’ALTRE MÉS FORT” (ADRIÀ)
-         “SE HA SECADO ESTA PINTURA I LA OTRA TODAVIA NO” (ANA)
-        
“ESTÀ SECA PERQUÈ NO CAU” (ABRIL)
-         “AQUESTA PORTA LLET  I  L’ALTRA NO “(SARA RODRÍGUEZ)
-         “AQUESTA NO ES VEU MASSA  I L’ALTRA SI” (JOSE)
-         “LA PINTURA NORMAL ÉS MÉS FORTA QUE L’ALTRA” (NÀRRIMAN)
-         “QUE AQUESTA TÉ XORROS I L’ALTRA NO” (ÉRIKA)
-         “LA LLET SI LA MOUS MOLT CAU” (MELISA)
OBSERVEM UN PLAT AMB PINTURA QUE VAREM BARREJAR LA SESSIÓ PASSADA
-         “PARECE XOCOLATE” (XAVI)
-         “SI  LA PINTURA ESTÀ SECA NO ES MOU SI ESTÀ MULLADA SI ES MOURÀ “(NOAH)


LA PINTURA NO ES BELLUGA GAIRE I ELS INFANTS PROPOSEN...
-         “I SI EL GIRES “(AARON)
-         “PIQUEM AMB EL DIT “(ABRIL)
-         “ LI POSEM AIGUA” (NOAH)



OBSERVEM QUE LA PINTURA AL GIRAR EL PLAT COMENÇA A REGALIMAR
-         “PER  QUÈ ABANS NO HA CAIGUT I ARA SI?” (AARON)
-“ANTES ESTAVA  SECA “(SERGIO)
- “PERQUÈ QUAN HA POSAT EL DIT L’IVAN L’HA DERRETIT” (MÒNICA MARISCAL)
- “COM ABANS L’HAN  PICAT S’HA DESENGANXAT I HA CAIGUT” (LAU)
- “ABANS ESTAVA CONGELADA I COM AQUÍ FA MOLTA CALOR S’HA DESFET” (LORENA)
- “SI LE PONEMOS AGUA EN UNOS DIAS SE CONGELARÀ “(ANA)
- “NO! FA CALOR A LA NIT SI FA FRED PODER SI “(NOAH)
- “A LO MILLOR ES PER LA LLUM QUE FA QUE ES DERRATEIXI PERQUÈ

LA LLUM ÉS MOLT FORTA” (NOAH)
- “SI EL MOUS CAU” (LAIA VERA)
- “LA PINTURA DEL PAPER CAU MÉS DE PRESSA PER QUÈ ESTÀ MÉS
MULLADA I LA DEL PLAT  NO TANT “(MELISA)
- “FEM UNA PROVA PER VEURE QUINA BAIXA MÉS RÀPID? “(AARON

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada